leoni

Ali Hertica: Të tregosh maturi politike nuk do të thotë të evitosh të gjitha llojet e konflikteve


Rruga e jetës është drejtësia, andaj mos u ndaj nga rruga për të hyrë nëpër rrugica


 


Kosova sot jeton dhe pranon verbërisht të jetojë! – në pellgun e padrejtësisë. Si rrjedhim, Kosova nuk ka fuqi të mjaftueshme për hedhjen e bazave të një shoqërie civile sespe qeveria është  e brishtë, pozita dhe opozita, e shoqeria eshte shum e qytetëruar, një shoqërie  e cila e udhëheq vehen pa shikuar qeverinë  ku heshtë  para krimit e shëtitja e lirë e kriminelit lejohen nga kurajo civile e një popullsie dhe qeveris se ndërgjegjësuar për rolin e saj qytetar, e qytetërues në botën tonë.


 Sipas shkencës politike është aq praktike në thelb dhe e prerë për objektivat praktike,sepse ajo është një veprimtari që kërkon përvojë më shumë përvojë sesa mund të përvetësohet gjatë gjithë jetës së një njeriu,pavarësisht se sa i zgjuar dhe vëzhgus mund të jetë,duhet treguar gjithmonë kujdes në qoftë se duhet rrëzuar një politik që i ka shërbyar shoqërisë në mënyrë të pranushme për një kohë të gjatë,ose të ndërtohet përsëri pa dalë nga modelet dhe mostrat që kanë një vërë të padiskutushme po aty.


 


Një jetë e gjatë  mbi 15 vite në plitikë e mëson popullin në  mekanizmat shoqërorë  që janë të pakuptushëm dhe kjo përshtypje i zbut shpresat e tyre për çka bëjnë ndërhyrjet dhe reformat.Si rezultat ,objektivat zbuten, ku me fjalë të tjera është një raport midis dijeve të bazuara në përvojë dhe modefikim politik.Bruke i sulmon radikalët jo vetëm për kurajën e tyre intelektale,por edhe për entuaziazmin e tyre të ngrohtë dhe pa përvojë.


Te tregosh maturi politike nuk do të thotë të evitosh të gjitha llojet e konflikteve ose të kalosh në cilindo krah të autoriteteve.


Ngritja e  revoltës bëhet në radhë të parë kur je i sigurt në çështjen tënde.Përsëri të shikohën ngjarjet e 1689-tës si një shembull ideali ku mbreti i Anglisë nuk u rrëzu nga fronti për ankesa të vogla për parregullsi .Ai ishte fajtor për shkelje ligjore të rëndsishme dhe të dukshme.


Prandaj nuk mund të saktësosh që më parë se ku mbaron detyra për bindej politike e një poletikani,mendimi juridik nuk hyn fare në këtë fushë.Kur bie fjala për të rrëzuar një politikan apo qeveri,duhet treguar kujdes dhe nuk duhet rrezikuar shumë, sepse kjo mbaron me pasoja të gjata në të ardhmen .Ato që duhen marrë parasysh janë ,,pasojat e mundshme,, që vijnë prej asaj që bëhet dhe jo të drejtat pozitive,që do të hyjnë në fuqi.


 


Pushteti politik duhet të jetë shpërdoruar realisht, para se të bëhet fjalë për gjëra të tilla dhe pamja e së ardhmes duhet të jetë po aq e keqe sa përvojat e së kaluarës.Kështu që populli ngrihet në këmbë për shkak të një të drejte të shkelur,sapo autoritetet thyjnë rregullat e caktuara për ushtrimin e autoritetit politik,kjo nuk lejohet të vendosën kufij të qartë midis së derjtës dhe së pa dejtës në ushtrimin e autoriteteve të vendit. Meer dan dat is echter zijn taak niet. Por më shumë se kjo nuk është puna e  tyre. Megjithatë, nuk e kuptojmë se verifikimi i realitetit dhe historisë në lidhje me konkluzionet që rezulton është një aktivitet thelbësor i rrezikshëm për jetën.Këto përfaqësime domethënë gjallëri të regjistruara, të vendosur për  persona të  kulturuar. Kjo është në kontrast me të gjitha aspektet duke lëvizur historinë e filozofëve.. Kjo histori bie çdo dogmë, çdo interes, çdo qëllim,të përkohshmërisë dhe lokalitetit.. Kjo do të thotë si një shkatërrim të definuar të jetës dhe e rregulluar  se ajo do të mjafton të përceptohet me të drejtë si një kërcënim. Ka shumë gjëra që mund të thuhet për subjektin e rrugës përpara në përpilimin zgjidhjes së ketij problemi të krimit dhe unë preku shumë për këtë në artikullin tim të cituar më lart. Por duhet të kthehet në një tjetër efekt të rëndësishëm kolateralit të propozimit tim për një Bord të krimit.


Shumë deputet kanë shprehur shpresën se bashkëpunimi në mes partive politike nuk është një “gju-hov”..


Me këtë rast duhet , një hap në drejtimin e duhur se palët të jenë dakord që të luftojnë krimin ekonomik dhe politike e mafioze në Kosovë.


Por, për të shkuar më tej dhe për të krijuar Bordin Kombëtar të Politikës së krimit do të kërkohet nga votuesi që të delegojë pushtetin e vërtetë në duart e këtij bordi. Në qoftë se do të ndodhë atëherë, pavarësisht nga çdo gjë që ka ndodhur me çështjen e krimit, politika e jonë do të kishte marrë një hap të madh përpara,pra ngritja e revoltës në Kosovë është shpetim i popullit. Të tregosh maturi politike nuk do të thotë të evitosh të gjitha llojet e konflikteve.


 


 


 


 


 


Ali Hertica: Racizmi bazë gjenetike


 


             Koncepti i racizmit nuk është lehtë për tu përcaktuar objektivisht. Ligji kundër diskriminimit nuk jep përkufizimin e racizmit, kështu që duhet të kuptohet në kuptimin e zakonshëm. Megjithatë, ky është një subjektivizëm i përshtatëshëm. Termi përgjegjës për konotacione psikologjike dhe ideologjike e cili është shumë subjekt i ndikimit të fenomeneve sociale dhe politike. Rracizmi është një “teori e hierarkisë së racave, i cili arriti në përfundimin si nevojë për të ruajtur të ashtuquajturën garë në të drejtën e tij për të sunduar të tjerët. Racizmi i referohet qëndrimit të shumë grupeve sociale, në të cilën njerëzit mbi bazën e biologjike, gjenetike, … klasifikohen në garat “të pretenduara,,. Termi lidhet me mitin e një race superiore të pastër, i cili duhet të mbrojtur kundër ndikimeve dhe / ose përzierjes me racat ” e tjera më të ulëta (shih më poshtë, në përkufizimin e “racës pretenduar.


 


           Koncepti i racës rrjedh nga teoritë e vjetra të races, të cilët pretendonin se vetëm racat e qytetëruara duhet të mbijetojnë dhe rasat më primitive të zhduken (teoria darviniane e evolucionit, në “The Descent of Man”, Darvini shkroi: ” Në të ardhmen e afërt, jo aq larg në qoftë se racat e qytetëruara të njeriut do të shkatërrojë racat primitive është i matur në shekuj, dhe të zëvendësojë të gjithë planetin. Hendeku midis njeriut dhe të afërmit e tij më të afërt do të jetë më e madhe, sepse nuk do të duhet të marrin në konsideratë në njërën anë midis njeriut në shtetin e tij të qytetëruar, me shpresë edhe atëherë Kaukazian Mashkull dhe Majmunët në një shtet që ulet si baboon tjetër. Disa filozofët dhe shkencëtarët janë përpjekur për të provuar këto teori nga matjet e kafkës apo testet e inteligjencës, për t’i dhënë atyre një aspekt shkencor. Që nga vitet gjashtëdhjetë, këto teori ,,gara,, janë braktisur sepse ata nuk pasqyrojnë ndonjë realitet shkencor.


 


            Bazuar në studimet biologjike dhe gjenetike të llojeve të njeriut, ka dalë në Bashkimin Evropian dhe Shtetet e Bashkuara një konsensus se ka vetëm një garë, dmth raca njerëzore, me varieteteve të karakteristikave fizike të trashëguara. Ku dikur ajo veçanërisht duke u përpjekur për të justifikuar një ndryshim në trajtimin dhe sjelljen në përgjithësi të një grup tjetër të bazuar në dallimet biologjike, që nga vitet shtatëdhjetë – fillimisht nga qarqet e djathtë ekstreme – do të përqëndrohet në superioritetin e e pastër të kulturës. Për këtë arsye është e preferueshme që kulturat nuk përzihen dhe kulturën e vet patjetër secili duhet ruajtur Kjo ide e asimilimit shkon përtej kërkesës për këdo që jeton në Belgjikë që të respektojnë rregullat e rendit publik aplikohen këtu (p.sh. barazinë midis burrave dhe grave, lirinë e fesë, lirinë e disponimit individual për të rriturit, dhe politika e integrimit me qëllim që të njoh nga afër të ardhurve me zakonet, traditat dhe rregullat e mirësjelljes në këtë vend.


 


          Ndikimet e ndryshme kulturore kanë qenë gjithmonë një forcë shtytëse për një zhvillim të ri social. Krijimi i një hierarki absolute në mes të kulturave të sipërme dhe të poshëtme, mund të ashtu si në rastin e plumbit konvencional në një hierarki që lejon për njerëzit që të trajtohen ndryshe për shkak se ata nuk i përkasin të njëjtës teori raciste me kulturën e shumicës dominuese. Pavarësisht nga rritja e asaj që quhet “racizëm kulturor”, që nga vitet shtatëdhjetë, Qendra gjithashtu vë në dukje vitet e fundit a kthimi i vjetër “racizmit biologjik” (“europianët e bardhë”, “gjaku ynë” “Forcat Globaliste që komplotojnë së bashku për shfarosjen tonë biologjike”). Kjo është një shenjë i radikalizmit dhe grupeve jo-demokratike.

Kontrolloni gjithashtu

Ahmet Qeriqi: Organizatat kryesore atdhetare në Kosovë nga LNDSH-ja, LRBSH-ja, OMLK-ja, LPK-ja, PKMLSHJ e të tjera

Përpjekjet e disa individëve, ish të burgosurve dhe e ishave të tjerë, me qëllim  për …